ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΙΚ ΤΩΝ SUPERMARKET ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Billias
By Billias July 31, 2014 18:29

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΙΚ ΤΩΝ SUPERMARKET ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μία βόλτα στο σουπερμάρκετ δεν είναι τόσο “αθώα” όσο φαίνεται. Σύμφωνα με έρευνες τα περισσότερα χρήματα ενός νοικοκυριού δαπανώνται στο supermarket  και όχι τυχαία.

Η οργάνωση των προϊόντων και η διαρρύθμιση του χώρου ενός supermarket είναι ολόκληρη επιστήμη, ενώ διεθνείς αναλυτές έχουν εφεύρει έναν επιτυχημένο όρο για να περιγράψουν τον τρόπο που οι διάδρομοί του μας προ(σ)καλούν να αγοράσουμε: Trolleyology.

Για άλλη μια φορά το μάρκετινγκ παίζει καθοριστικό ρόλο στο “στήσιμο” της επιχείρησης και στο πως θα αποσπάσουν από τους πελάτες όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα μπορούν.

Αυτά είναι κάποια από τα τρικς των supermarket για να ξοδεύουμε περισσότερα.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πάντα κάπου κοντά στην είσοδο:  Γιατί αν αγοράστούν πρώτα τα υλικά για την ισορροπημένη σας διατροφή, θα είναι πιο εύκολα να υποπέσουμε σε μερικές μικρές παρασπονδίες.

Οι καλύτεροι συνδυασμοί μπαίνουν σε διπλανά ράφια.

Τα είδη πρώτης ανάγκης είναι κρυμμένα στο πίσω μέρος του καταστήματος.

Τα πιο διαφημισμένα προϊόντα τοποθετούνται ακριβώς στο ύψος των ματιών σας: Τυχαίνει αυτά να είναι και τα ακριβότερα του είδους τους. Σε πολλές, μάλιστα, περιπτώσεις, οι εταιρείες πληρώνουν, εκτός από την πανάκριβη διαφημιστική τους καμπάνια και την συγκεκριμένη θέση στο ράφι.

Και τα προϊόντα που τα παιδιά αγαπούν τοποθετούνται χαμηλά για να τα βλέπουν.

Υπάρχει λόγος για τις 367 γεύσεις του ίδιου γιαουρτιού: Ο λόγος είναι ότι ένα προϊόν απλωμένο σε μεγάλο μήκος του ραφιού (ή του ψυγείου) πρώτον τραβά την προσοχή ευκολότερα και δεύτερον δημιουργεί την υποσυνείδητη εντύπωση ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, άρα καλό.

Τα σημεία του σούπερ μάρκετ με τα ακριβότερα προϊόντα έχουν μικρότερα πλακάκια: Οι «ακριβές» γειτονιές (όπως είναι για παράδειγμα, αυτές με τα καλλυντικά) σε ένα σούπερ μάρκετ έχουν μικρότερα πλακάκια για να δίνουν την αίσθηση ότι κινείστε γρηγορότερα απ’ ό,τι στην πραγματικότητα. Ο χαρακτηριστικός ήχος που κάνει το καροτσάκι στα χωρίσματα των πλακακιών εδώ γίνεται πολύ πιο γρήγορος, κάνοντάς σας να επιβραδύνετε ασυναίσθητα το βήμα σας.

Οι μεγάλες συσκευασίες κοστίζουν περισσότερο, αλλά οι πελάτες πιστεύουν ότι κάνουν οικονομία.

Billias
By Billias July 31, 2014 18:29
Write a comment

No Comments

No Comments Yet!

Let me tell You a sad story ! There are no comments yet, but You can be first one to comment this article.

Write a comment
View comments

Write a comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*