Τρία σημάδια ότι πρέπει να βελτιώσετε (άμεσα) τη φυσική σας κατάσταση

ΒΑΣΙΛΗΣ Ν.
By ΒΑΣΙΛΗΣ Ν. January 31, 2017 12:56

Τρία σημάδια ότι πρέπει να βελτιώσετε (άμεσα) τη φυσική σας κατάσταση

Άσχετα από το αν είστε ικανοποιημένοι με τα κιλά σας, πρέπει να φροντίζετε για τη φυσική σας κατάσταση, καθώς αποτελεί μέτρο …
προστασίας της υγείας σας και εξασφαλίζει την καθημερινή σας λειτουργικότητα.

Τρεις είναι οι βασικές ενδείξεις που θα πρέπει να σας παρακινήσουν να βελτιώσετε τη φόρμα σας.

1. Συχνοί τραυματισμοί

Οι άνθρωποι που δεν είναι σε φόρμα είναι εξαιρετικά επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχουν εξασκήσει αρκετά το σώμα τους ώστε να «αντιστέκεται» στην κούραση και να αναρρώνει εύκολα μετά από μια δραστηριότητα. Η αντοχή –βασική παράμετρος της καλής φυσικής κατάστασης– συνεπάγεται ότι καταπονούνται λιγότερο τα διάφορα μέρη του σώματος, επομένως είναι μικρότερος ο κίνδυνος πτώσεων και τραυματισμών.

2. Μειωμένη κινητικότητα

Η καλή κινητικότητα δεν είναι συνώνυμη με την ευλυγισία αλλά έχει να κάνει με την ύπαρξη ή την απουσία περιορισμών στο εύρος κάθε κίνησης. Η ευλυγισία αποτελεί «συστατικό» της κινητικότητας, ωστόσο δεν είναι απαραίτητη για να επιτευχθεί ισορροπία και λειτουργικότητα στην κίνηση. Ιδιαιτέρως σημαντική κρίνεται η κινητικότητα στον αυχένα, στη μέση και στα ισχία.

3. Δυσκολίες στην αναπνοή

Είναι λογικό να λαχανιάσετε εάν ανεβείτε γρήγορα τις σκάλες, όμως η αδικαιολόγητη κρίση δύσπνοιας θα πρέπει να σας κινητοποιήσει να βελτιώσετε την καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα. Προσπαθήστε να βάλετε στη ζωή σας την άσκηση, κάνοντας τουλάχιστον 150 λεπτά ήπιας γυμναστικής την εβδομάδα.

Πηγή

ΒΑΣΙΛΗΣ Ν.
By ΒΑΣΙΛΗΣ Ν. January 31, 2017 12:56
Write a comment

No Comments

No Comments Yet!

Let me tell You a sad story ! There are no comments yet, but You can be first one to comment this article.

Write a comment
View comments

Write a comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*